reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marian Vojtko

Marian Vojtko

Bloger 
  • Počet článkov:  289
  •  | 
  • Páči sa:  195x

Keď bolo PMD 85 hitom, uchvátili ma počítače. Na istý čas sa mi stali profesiou... Napokon ma však uchvátil Niekto iný. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaSvet v ktorom žijemedumkyKocúrkovo SRslovenčinaCirkev v súčasnostifinancovanie cirkviModlitbyŽivot KristaDejiny CirkviKristus a myZaujimavosti o svätých a cirkvMyjavaSpomienkyXXXLNezaradené

reklama

Modlitby

Krížová cesta so sv.Pavlom (List Rimanom)

Marian Vojtko

Krížová cesta so sv.Pavlom (List Rimanom)

Ponúkam ešte jednu krížovú cestu, ktorú som pripravil v rámci roku sv. apoštola Pavla. Tento raz s citátmi z Listu Rimanom. Nemal som na jej prípravu toľko času ako na tú prvú, ale azda niekomu poslúži.

  • 8. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 473x
Krížová cesta so sv.Pavlom

Marian Vojtko

Krížová cesta so sv.Pavlom

Začali sme pôstne obdobie, počas ktorého pri krížovej ceste rozjímame o Kristovom utrpení. Keďže máme rok sv. apoštola Pavla, pripravil som krížovú cestu s pohľadom na Pavlovu účasť na Kristovom utrpení.Možno niekomu poslúži v tomto pôstnom čase, tak to dávam k dispozícii.

  • 28. feb 2009
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 169x
  • 0
Litánie k sv. Pavlovi

Marian Vojtko

Litánie k sv. Pavlovi

V rámci roka svätého Pavla konáme rôzne pobožnosti k úcte tohto Apoštola národov. Z dekrétu bratislavského arcibiskupa S. Zvolenského vyplýva, že vo farských kostoloch Bratislavskej arcidiecézy máme takúto pobožnosť konať na 1. adventnú nedeľu 30. novembra. Preto som na internete pátral, či existujú litánie k sv. Pavlovi.

  • 24. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 405x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu