reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marian Vojtko

Marian Vojtko

Bloger 
  • Počet článkov:  289
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Keď bolo PMD 85 hitom, uchvátili ma počítače. Na istý čas sa mi stali profesiou... Napokon ma však uchvátil Niekto iný. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaSvet v ktorom žijemedumkyKocúrkovo SRslovenčinaCirkev v súčasnostifinancovanie cirkviModlitbyŽivot KristaDejiny CirkviKristus a myZaujimavosti o svätých a cirkvMyjavaSpomienkyXXXLNezaradené

reklama

XXXL

XXXL - radikálne riešenie

Marian Vojtko

XXXL - radikálne riešenie

Morbídny je z latinského slova mors, čo znamená smrť. Keď som počul výraz morbídna obezita, tak som si hovoril, že mňa sa to zatiaľ netýka, veď mne ešte smrť z obezity nehrozí... Slovo morbidita sa však používa vo význame chorobnosť, morbídna obezita teda značí chorobnú, nezdravú, prehnanú, umárajúcu tučnotu.

  • 21. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 199x
  • 9
život XXXL

Marian Vojtko

život XXXL

Si tučný. Nežer Keby to bolo také jednoduché...

  • 14. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 858x
  • 14
Na bicykli bez prilby?

Marian Vojtko

Na bicykli bez prilby?

(Ťažký život XXXL) Hovorí sa, že kade mačka prepchá hlavu, tade prejde i celá. Možno to platí i o deťoch, možno to v detstve platilo aj o mne, ale v súčasnosti určite nie. A nie je to tým, že by sa mi hlava zmenšila (skôr iné rozmery sa zväčšili). Že mám veľkú hlavu, som vedel už dávno. Ale skutočný problém vznikol až predpisom o povinnom používaní cyklistickej prilby. Ako dieťa som bicyklom brúsil uličkami Prievozu, ako študent som na ňom pobehal celú Bratislavu, po maturite som bicyklom chodil do práce. Rušná premávka Bratislavy mi priniesla mnoho zranení kolien i lakťov, rozdrvený malíček i zašívanú bradu. Občas ma autobus pritlačil o obrubník, občas som neubrzdil za trolejbusom, ktorý kvôli výhybke zostal stáť na zelenú uprostred križovatky. Zopár ráz som kolesom "zapadol" do električkovej koľaje a raz urobil polovičné salto vďaka kanálu bez poklopu pri botanickej záhrade. Napriek tomu ani jeden úraz nebol chrakteru, kde by mi prilba pomohla. Vtedy ešte nebola povinná.

  • 26. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 905x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu