Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

O čom nás vlatne presviedča reklama? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Nesprávne....

Reklama nás presviedča, že výlučne my sme tí praví, ktorí si zaslúžia kúpiť výrobok, o ktorého kvalitách sa nebaví nikto, kto nechce riskovať povesť vysokointeligentného konzumenta.
 
Hodnoť

Tie reklamy, na ktore je link,

su jedny z najhorsich, na ake som natrafila.
Patrim k tym, ktori si uz tak nejak zo zasady nekupuju nic, co bolo v reklame.
Casto snivam o zivote bez reklam:)
Vsetko by bolo lacnejsie a clovek by si kupil sam podla seba.
A uplne zo vsetkeho najviac ignorujem reklamy na vyzivove doplnky a podobne blbosti od farma firiem.
 

 

Problém je v tom, že reklamy na nás útočia zo všetkých strán.
A vnikajú do podvedomia.
Na tom stavajú, že napr. v potravinách máte vedľa seba dva rovnaké výrobky za rovnakú cenu. Podvedome siahnete po tom, ktorého názov vám je povedomý - z reklamy.
 

Svoje podvedomie si chranim urcite.

Nasla som v sebe silu a myslim, ze celkom uspesne to zvladam:)
Co sa tyka potravin, ani tak nepozeram na cenu, ako 60-tnicka nemam potrebu napchavat sa od rana do vecera sajrajtom, som v tejto "discipline" dost orientovana:) 11 rokov nekonzumujem ani ziadne lieky a nic podobne. Mozno aj "vdaka! reklame:)
Reklama ma fakt podnecuje hlavne k tomu, aby som si na nu pohundrala a ponadavala, ale inak je mimo mna:)
 

je nemozne

byt neovplyvneny reklamou
To ze nekupujete nic co bolo v reklame funguje ako?? Chodite po hypermarkete a shvalne hladate vyrobky ktore neboli v reklame (teda ktore ste v reklame nevideli?? :-)
 

Vobec nie tak:)

Do obchodov chodim uz 60 rokov a viem, co mam kupit:)
Na hovadiny a blbosti sa urcite nedam namotat.
Mam svoje oblubene a spolahlive vyrobky a ked na ne nenatrafim, radsej nekupim nic ako nejaku blbost. Odmietam z celej svojej sily nechat sa namotavat reklamou:)
 
Hodnoť

Protestujem!

Oni tú reklamu spravili na základe môjho príspevku :-) (Dávam celé vlákno, aby to malo zmysel)
http://blog.sme.sk/diskusie/dp...
 

 

Treba si žiadať odmenu za autorské práva.
Prípadne poprosiť o pomoc Slovenský ochranný zväz autorský :-P
 
Hodnoť

Nemá Quatro VUB banka?

Mne ako zdravotníkovi sa najviac páči reklama na Coldrex,je geniálna.Všetci vieme čo treba robiť pri chrípke-predsa nedať si pokaziť deň,zobrať Coldrex a ísť-viac možností-na koncert vnučky ktorú vyobjímame,na športový zápas,vyrazíme si s priateľmi,vystískame všetkých čo stretneme.....chlapa čo to vymyslel by mali zavrieť.
 

Vraj má.

Reklama na lieky a celkovo farmaceutický priemysel je hrozný biznis. Zdravie tam nie je vôbec podstatné, dôležitý je zisk.
Podobne je to, žiaľ, aj v mnohých našich súkromných (spádových) nemocniciach.
 


Najčítanejšie


  1. Miroslav Babič: Ako to bolo s nákupom rúšok pre Bratislavu cez Team Vallo? 1 775
  2. Július Kovács: Kto bráni zatknutiu Fica a propaguje Smer? Že by Kollár? 1 300
  3. Július Kovács: Potkan Fico velí, hopta Žiga, Bláha vyskoč ! 1 191
  4. Miroslav Lukáč: Satinského súdruh Žinčica je asi mŕtvy, lebo jediný si zatiaľ nekopol do Matoviča... 1 070
  5. Radoslav Pavelka: Tržnice NIE, ale hypermarkety ÁNO? 789
  6. Stanislav Martinčko: Ako si žijú „dediči“ P. Pašku? 640
  7. Michal Šimečka: Stratila sa Amerika 606
  8. Miroslav Jaššo: Vrchol pandémie? Už o 2 týždne!!!? 600
  9. Dušan Koniar: Bratislava s rúškom aj bez. Aj úplne bez. Hoď kameňom, kto si ešte nie 557
  10. Martin Fletcher: O 8 až 10 procent vyšší mzdy budou žádat odbory v kolektivním vyjednávání 2018 481

Rebríčky článkov


  1. Vladimír Bohm: Princ Charles, Tom Hanks… keď ani bohatstvo a sláva nepomôžu
  2. Robert Štepaník: diel 43 - rubrika: duety alternatívne
  3. Marian Letko: Ukrižuj ho!
  4. Martin Fletcher: Další dar Nadačního fondu pro podporu náchodské nemocnice zdravotním sestrám
  5. Michael Laitman: Človek je najhorší živočích
  6. Andrej Špeťko: V izbe
  7. Daniel Macko: Je a bude pán Matovič najlepším predsedom vlády v čase koronavíru?
  8. Martin Fletcher: Město Náchod pomáhá sousedům – občanům polského města Kudowa-Zdrój
  9. Petr Kotvan: Prepojenosť vytvára život na novej úrovni
  10. Roland Ondrus: Čo je veľa to je moc!


Už ste čítali?