reklama

Prečo sa neobhajoval?

O dopravnom priestupku policajného prezidenta už tu písali mnohí.V diskusiách je tých názorov ešte viac.Niektorí v tom vidia "PR Spišiaka a Lipšica", ale v diskusii sa objavil aj iný postreh, ktorý ma podnietil k tomuto článku.Preto pre tých, ktorí vedia triezvo rozmýšľať, ponúkam mapku:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu


Modrým obdĺžnikom je označená obec Veľké Ludince, kde sa v pondelok 18. júla v noci prehnala veterná smršť, ktorá lámala a vyvracala stromy i stĺpy elektrického vedenia a ničila strechy domov. Obec bola nasledujúce dva dni bez elektriny. Rodičom policajného prezidenta Spišiaka vietor strhol z domu plechovú strechu.

Fialovou farbou je označený úsek cesty, kde v utorok 19. júla policajná hliadka namerala prekročenie maximálnej povolenej rýchlosti policajnému prezidentovi Spišiakovi.

Kým jeho predchodca sa chválil tým, že jazdí 200, (pričom nikoho nenapadlo, že by to mohlo byť zneužitie právomocí verejného činiteľa,) on si priznal vinu a na žiadne výnimky a výsady sa neodvolával.

Okrem toho povedal, že sa až tak veľmi neponáhľal, aby musel prekročiť povolenú rýchlosť.

Ak by sa mojím rodičom stalo niečo podobné a išiel by som za nimi, určite by som na miestach, kde to situácia dovoľuje, išiel rýchlejšie, ako je maximálna povolená rýchlosť.
Ak by ma pri tom namerali a zastavili policajti, určite by som sa snažil zapôsobiť na ich posudzovanie priestupku opisom situácie, kvôli ktorej sa ponáhľam.
Myslím si, že je to prirodzené, ľudské a pochopiteľné.

Pán Spišiak však nezneužil ani svoje právomoci, ani ťažkú situáciu svojich rodičov.
Ako je jeho zvykom, hovoril málo. Nehájil sa. Priznal vinu.

A za to má moje uznanie.

Marian Vojtko

Marian Vojtko

Bloger 
  • Počet článkov:  289
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Keď bolo PMD 85 hitom, uchvátili ma počítače. Na istý čas sa mi stali profesiou... Napokon ma však uchvátil Niekto iný. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaSvet v ktorom žijemedumkyKocúrkovo SRslovenčinaCirkev v súčasnostifinancovanie cirkviModlitbyŽivot KristaDejiny CirkviKristus a myZaujimavosti o svätých a cirkvMyjavaSpomienkyXXXLNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu